All About Arasen

Bortskämd

Det som kallas vardagen Permalink1
Hur glad blev inte jag av att få besök två dagar i raden då? Igår kom ju Lilith förbi och idag fick jag träffa fina Angela. Det var ett tag sen och vi hade massor att ta igen. Båda har haft väldigt mycket och det var skönt att få prata lite grann..

Som jag har saknat att umgås med vänner! Och jag fick göra det två dagar i rad nu! Det enda negativa med att jag har blivit bortskämd i helgen är att jag kommer sakna det ännu mer nu. Jag har dessutom sett jättemycket fram emot att träffa min kontaktperson imorgon. Jag har redan planerat vad vi skulle göra, men hon hörde av sig nu ikväll och sa att hon kände sig sjuk. Så det blev inställt imorgon.

 
#1 - - Anonym:

Brukar läsa din blogg då och då, heja dig! Som kämpar på :) Undrar varför man har en kontaktperson? :)

Till top