All About Arasen

Tuna Park,vacker belysning och min fristad

Shopaholic Permalink0
För tredje dagen i rad är jag ruggigt trött.. Tröttare än jag brukar och tidigare än jag brukar. Jag vet inte varför för jag tycker inte att jag har gjort nåt annorlunda. Jag vet inte. Skumt är det i alla fall. 

Idag har jag i alla fall varit på Tuna Park, Jag skulle kolla efter presenter åt mina syskon som fyller snart. När jag ändå var där så skulle jag passa på att kolla om dom hade en grej som jag har letat efter på BR. Det hade dom inte Jag råkade komma ut med en leksaksmobil till Nessa som hon totalt älskade istället. I vanliga fall hade jag nog inte köpt en leksak bara sådär, men lite kul kan man ju göra för loppispengarna. Passade även på att investera i en keps åt Nessa. Min kontaktperson köpte en till henne också i för tidig födelsedagspresent. 

Jag hämtade också ut ett paket från partylite. Det var produkter som inte kom med i förra leveransen. Bland annat ett par ljus som jag verkligen har längtat efter. Mina GloLite! Så nu är min balkong komplett!! Bilder på min "fristad" längre ner.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Jag har en del att göra imorgon. Jag trodde att min kärlek skulle hjälpa till, men han blev visst inringd på jobb och börjar redan sju imorgon. Det suger ju ganska så totalt, men inte mycket att göra åt det. Han kommer ju hit efteråt i alla fall.. 

 
Till top