All About Arasen

Äntligen!

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag känner jag mig som en zombie. Det har jag gjort hela dagen. Jag är här, men jag är liksom inte riktigt närvarande.. Lite så känns det. Jag går lite på autopilot. Därför finns det väl inte speciellt mycket att säga om den här dagen..

Nessa har varit feberfri hela dagen! Så skönt! Både för henne och mig. Det innebär att det blir dagis för henne imorgon. Förutom att hon har varit feberfri har hon dessutom varit pigg och ätit. Så det känns ganska säkert att skicka henne dit imorgon. I värsta fall får dom väl ringa. På dagen kommer jag ändå bara att vara hemma.. Jag har ett möte på eftermiddagen, men det är efter att hon har slutat för dagen.

Jag har faktiskt varit ute idag också. Inte en lång stund. Jag gick bara till affären. Men det var jätteskönt ändå. Jag var ute i torsdags senast.. Det känns att man har setat inne kan man säga. Imorgon ska jag så långt som till stan dessutom. När jag ska till mötet.. Ser inte alls fram emot mötet, men jag måste ju gå ändå. 

Det är ungefär det som hänt idag. Sängen har ropat mitt namn alldeles för länge så det är väl egentligen dags att gå och lägga sig. Jag råkade klicka in mig på massa diy grejer och hittade lite roliga saker jag vill göra. Tiden försvann bara..
 
 
Till top