All About Arasen

Dollarstore, ketchup och colabrist

Shopaholic Permalink0
Idag åkte jag till Dollarstore med Nessa och min kontaktperson. Jag har inte varit där på flera år. Lite smått och gott hittade jag ju såklart. Någon julklapp, lite pysselgrejer, någon julsak osv. Det var väldigt trevligt att komma iväg en sväng faktiskt. Nessa var jätteduktig både i bilen och affären. Vi hade tänkt att kanske gå in på ikea också, men vi insåg att vi inte alls skulle orka med det också. Det kommer ju fler gånger liksom...
 
Lunch åt vi på Frasses. Jag har aldrig ätit där innan. Jag testade en halloumiburgare. Den var väl hyfsat okej, men det var inte världens smaksensation precis. Nessa fick en barnmeny. Hamburgaren hamnade på golvet ganska snabbt. Pommes frittes var godare tyckte Nessa.. Tills hon upptäckte ketchupen. Jag såg hennes min när hon först smakade den. Först såg hon lite förvånad ut. Sedan spärrades ögonen upp jättestort och sedan tog det inte alls lång tid innan ketchupen var slut. 

Hemma har det inte hänt så mycket. Vi båda somnade när vi kom hem. Jag mådde ganska dåligt ett tag (misstänker brist från cola, men jag har fått i mig lite nu så jag mår bättre). Så vi har faktiskt bara tagit det lugnt och inte gjort något. Kollat på pippi och lekt lite bara. När hon somnat så tog jag ett bad och sen har jag kollat på film. Jag funderade på att pyssla, men jag orkar verkligen inte idag.. 

 
Till top