All About Arasen

En skitdag är bra i jämförelse

Tankar och sånt Permalink0
Idag är min hjärna så messed up att jag knappt är närvarande. Jag typ svarar på tilltal och gör det jag ska, men jag fattar liksom inte vad som händer. Jag är så slut att jag inte ens orkar röra mig för tillfället och jag kan nästan garantera att jag somnar sekunden efter att jag slutit mina ögonlock.. Om jag inte bryter ihop och börjar gråta igen.

Det har alltså inte varit en bra dag. Snarare den värsta på länge. Så dåligt som jag mår idag.. Så dåligt har jag nog inte mått sen den 7e April tror jag.. När hela min värld krashade samtidigt som terrorattacken i stockholm hände. Jag vågar nog påstå att jag mår ganska likvärdigt idag.
 
Det började redan på morgonen och sen har det bara eskalerat. Dagen har haft ljusglimtar, men de har varit få och korta. Jag hoppas av hela min hjärta att jag mår bättre imorgon, men känslan jag har nu säger att det inte kommer vara helt borta bara för att jag sover. Har dessutom jobbiga samtal och jobbiga möten inbokade imorgon. precis vad jag behöver efter en dag som detta.. Eller inte.. Jag hade avbokat om det inte hade varit så jäkla viktigt.
 
En av ljusglimtarna
Till top