All About Arasen

The Founder

Film och Serier Permalink0
Ikväll mår jag bättre.. Tack vare min underbara kärlek! Han såg att jag inte mådde bra och gav mig en present (en badbomb). Det var inte presenten i sig som gjorde mig på så mycket bättre humör. Även om jag tyckte om den väldigt mycket. Det var att han faktiskt såg att jag behövde muntras upp lite. 

Jag tog faktiskt ett bad när barnen somnat. Med min badbomb så klart. Sen bestämde jag mig för att kolla på en film som jag trodde inte alls skulle vara bra. Jag tänkte att om den är dålig så kan jag stänga av den och byta.. Och då får jag mer plats för att spela in nya filmer (jag lyckas ju fan aldrig minska på antalet eftersom jag spelar in nytt hela tiden). Men den var inte så dålig faktiskt. Väldigt intressant faktiskt.
 
Jag såg The Founder. Den handlar väl kortfattat om hur McDonalds blev vad det är idag. Hur det gick till från att bara vara ett enda hamburgerställe till att finnas överallt.. Verklighetsbaserad såklart. Jag blev typ både imponerad och förfärad över hur allt gick till. Väldigt intressant ändå. Trots att jag egentligen inte ens gillar McDonalds.. Och trots att jag aldrig någonsin undrat. 
 
 
Till top