All About Arasen

Yr i bollen

Det som kallas vardagen Permalink0
Det är så mysigt nu när det börjar bli vitare ute och man verkligen kan se att det börjar bli vinter. Nu har tyvärr den fina årstiden en baksida för mig.. En ganska jobbig sådan. Jag är väldigt känslig mot snabba temperaturväxlingar.. Och nu såhär i vintertider är det ju ganska mycket av det. Speciellt om man varit uta och klätt sig varmt och sen in i en affär tex.. 
 
Det har varit en ganska jobbig dag för jag är inte riktigt van. Jag har av någon anledning helt glömt bort hur jobbigt det brukar vara. Bara idag har jag blivit yr och känt mig svimfärdig tre gånger. Och då har jag ändå bara varit till dagis och till affären.. Men det är tillräckligt för att jag ska känna av det. Hoppas på att vädret är snällt mot mig och att det inte blir mycket yrsel i december.
 
 
Till top