All About Arasen

Dear santa...

Underbara Jul Permalink0
Jag har blivit frågad vad jag önskar mig i julklapp.. Och det är ju faktiskt inte jättelångt kvar till jul nu, så jag tänkte passa på att göra en liten önskelista.. I år är min önskelista väldigt blandad. Det finns så mycket som jag skulle vilja ha just nu.. Så enkelt är det.. Men här är en "liten" lista i alla fall (även om det är länkar med på vissa saker så betyder det inte att det är just exakt den som jag vill ha. Det kan vara något liknande också, jag är inte jättekräsen. Men bara så att ni vet ungefär).. 
 
Sjöjungfrufilt
Elektrisk värmefilt
Den här Fylla-i-boken
Glas till drinkar
Badrumsvåg
Smetdispenser
Köksvåg
Spel - exploding kittens
Presentkort
Tavlor
Dörrmatta
Spel - Doobidoo
Spel - Äntligen reklam
Vaxter i plast
Badgrejer
Den här ugglan som jag totalt har förälskat mig i 
Spel - TP
 
Och säkert en hel del mera som jag inte kommer på just nu haha.. 

 
Till top