All About Arasen

Det är alltid bäst att avsluta när det är som roligast

Det som kallas vardagen Permalink0
Det finns ett ord som beskriver den här kvällen bättre än alla andra. Välbehövlig! Det var den verkligen. Mamma kom och hämtade ungarna så att jag kunde gå ut med Lilith.. Först visste jag inte om jag skulle orka för jag var så trött! Hade tänkt att sova middag när Nessie sov, men hon ville inte sova middag hemma idag. 

Lilith kom hit hyfsat tidigt. Vi pratade och lyssnade på musik (eller jag lyssnade väl mest för vi har inte alls samma musiksmak och tvn spelade mest låtar som jag gillade). Vi bestämde oss att gå ut ganska tidigt för vi ville äta på Royal. Det var Lilith som ville det först och jag tyckte att det lät ungefär hundra gånger godare än pizza så det ville jag också. 

Båda beställde fish and chips och det var såååå gott! Riktigt gott faktiskt. Vi drack lite och tjuvlyssnade på jobbigt fulla människor som sedan gick därifrån. Om de blev ombedda att gå eller gick självmant är oklart.. Men de var superpackade redan när vi kom ner typ halv åtta..  

Vi hade så kul! Vi drog en massa internskämt, skrattade så vi nästan grät och fick ont i magen. Vi tog ett par cider och hade en helt fantastisk kväll. Sen fick Lilith ont i huvudet. Jag försökte intala henne att det var inbillning, men det var det inte så hon bestämde sig för att åka hem. Jag förstod ju såklart så jag blev inte alls besviken. Vi hade ju redan haft ett par timmar av skoj.

Jag hade först tänkt att vara kvar, men efter ett ganska irriterande telefonsamtal (med en som jag försökte locka ut) tappade jag lusten ganska snabbt. Jag kände att även om dom skulle komma så skulle jag inte få hälften så roligt. Så jag bestämde mig för att avsluta på topp och tog en taxi hem istället.. 
 
Jag kom hem ganska nyligen. Jag småzappar lite på tvn, men det verkar inte vara något bra. Samtidigt dricker jag en cider som jag aldrig provat förut. Mattias köpte den åt mig en gång förut, men jag har inte hunnit prova den än.. Dricker ju inte allt för ofta.. 
 
 
Till top