All About Arasen

Ibland hinner man verkligen ingenting

Det som kallas vardagen Permalink0
Den här dagen har inte riktigt gått som jag planerat.. Det enda som jag hade tänkt göra idag och som jag faktiskt gjorde var att tvätta en maskin. Jag är lite besviken på mig själv.. Eller ganska mycket, men jag vet också varför det inte blev av.. Nessa har varit väldigt krävande idag.. Inte så att hon vill ha uppmärksamhet, men att jag måste hålla koll hela tiden. Den ungen är verkligen högt och lågt hela tiden.

På kvällen var hon så sjukt övertrött att hon bara vägrade att somna. När hon väl somnat var det för sent för att duscha eller nåt sånt.. Jag har hängt tvätten i alla fall. Det gjorde jag precis nyss.. Och efter det här inlägget tänkte jag packa lite smått.. Inte för att jag direkt vet vad jag ska ha med mig. Jag har nog inte ens en bra väska att packa i. 

Det ska bli så skönt att få ett litet avbrott i vardagen. Jag behöver verkligen ett miljöombyte om så bara för en liten stund. Jag behöver påfyllning av min energi.. Det har hänt så mycket sista tiden. Och det är så mycket mer än vad jag skrivit om i bloggen.. Vissa dagar har jag varit så utmattad och känslig att man nästan kunnat ta på mina känslor. Jag har varit så nära att bryta ihop totalt så många gånger. Men jag försöker vara stark just nu. Mycket händer som sagt på en gång, men det mesta av det är bara tillfälligt.. 

Det ska bli så skönt att få spendera ensamtid med min kärlek.. Speciellt utanför hemmet. Har jag förresten ens nämnt någonstans i bloggen vart vi ska? Annars märks det väl när jag kommit tillbaka haha.. Det kommer finnas tidsinställda inlägg under tiden... Just nu bara längtar jag.. Jag vill ha imorgon nu!

Till top