All About Arasen

Kommer du ihåg vad du tittade på när du var liten?

Film och Serier Permalink0
Jag är ju en tänkare.. Och precis som det låter så tänker jag ju massor.. Och inte alltid på dåliga saker.. Hör och häpna! haha.. Nyligen har jag tänkt på program jag gillade när jag var yngre.. Kommer ni fortfarande ihåg vad ni tittade på?

Såklart kollade jag ju på Björne och allt sånt som gick på Bolibompa när jag var liten. Jag minns ju inte alla program såklart. Det vore ju lite konstigt faktiskt haha.. Här nedanför är i alla fall några program som jag minns att jag älskade när jag var liten.

Salve: Medeltid, slott, riddare. Jag totalt älskade det programmet. För er som inte har sett eller inte minns programmet så var det sommarlovsmorgon ett år. Jag ville inte missa ett enda avsnitt!




Simpor och grodfötter: Finns det någon som minns det här programmet? Jag minns knappt vad det handlade om, men jag vet att det var typ mitt favoritprogram när jag var liten.




The odyssey: Det här såg jag på sommarlovsmorgon ett år. Det handlar om en kille som hamnar i koma och drömmer om en värld där det inte finns några vuxna.




Mirror mirror: Ännu ett program som jag såg på sommarlovsmorgon. Det känns som att jag verkligen gillade sommarlovsmorgon när jag var liten. Mirror Mirror handlar om två tjejer som har samma spegel (obs, minnet kan svikta lite). De bor i olika årtal, men genom spegeln kan de hälsa på varandra. 

Till top