All About Arasen

Mosad banan

Det som kallas vardagen Permalink0
Min läkare var inte alls en kvinna som jag trodde.. Det var en man. Jag antog nog bara att det skulle vara en kvinna för att jag haft så många kvinnliga läkare tidigare. Han var i alla fall bra och jag är så glad över att jag bytte.. Jag var ju jätterädd att han skulle ifrågasätta mitt val av att inte äta mediciner, man han sa inget om det..

Det har väl annars varit en ganska lugn dag. Jag har varit jättetrött för jag fick inte sova så mycket som jag ville inatt.. Båda barnen vaknade den här gången.. Som tur var kunde båda somna om.. Jag är fortfarande jättetrött.. Det här med att Nessa inte sover jättebra på nätterna just nu och sen totalvägrar sova middag känns inte sådär jättekul. Hon är dessutom hemma från dagis just nu eftersom hon inte mår bra, så jag kan liksom inte vila när hon är där heller..

Jag har längtat efter sömn hela dagen.. Jag känner mig som en mosad banan ungefär. Det är nog det bästa sättet att beskriva hur jag känner mig just nu.. Jag orkar knappt tänka eller fokusera på något..

 
Till top