All About Arasen

paket, shopping och splittrad

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har det varit full rulle. Jag sov bara fyra timmar inatt.. Jag övervägde att sova när Nessa var på dagis, men jag kände att jag ville tvätta och diska och massa sånt. Innan jag ens hann börja så fick jag ett sms om att jag hade paket att hämta ut. Så jag gjorde det. Och sen satt jag i en jäkla evighet att sortera allt från partylite.. Jag fattade inte riktigt hur dom hade skrivit ut allt som var med. Jag trodde först dom hade skickat ut fler produkter än dom skulle och att vissa var fel. Men så var det inte och jag förstod tillslut.. Kände mig så trög!

Eftersom sorteringen tog sin lilla tid hade jag inte riktigt tid med det andra jag skulle göra. Så när klockan var två fick jag kila och hämta Nessa utan att nästan ha gjort nånting alls hemma.. Jag hann ju inte göra många krop efter det heller eftersom vi skulle äta mellanmål och sen ta Alvin till Scouterna..

När Alvin var på scouterna passade jag och Nessa på att en liten shoppingtur.. Eller liten och liten.. Gjorde kanske av med liiite mer än jag tänkt.. Men så kan det gå.. Det är inte så ofta jag är på stan längre. Jag passade faktiskt på att köpa nånting som jag har velat ha riktigt länge. Body Shops julkalender.. Den stora! Jag har velat ha den i flera år, men den har alltid varit slut när jag har tänkt att köpa den. Så jag passade på nu när den fanns kvar.

Efter att ha kollat på Pippi och nästan somnat i soffan, nattat Nessa, kollat på film och bearbetat massa tankar är jag ganska trött nu. Jag insåg precis att jag inte ätit middag än och att jag måste hänga tvätten.. För det har jag inte gjort. Mina tankar är så splittrade så när det gäller mig själv kan jag faktiskt till och med glömma att äta. Äta kommer jag dock inte göra nu.. Då kan jag inte sova sen och jag behöver verkligen sova! Först en natt med bara fyra timmar och imorgon blir det en tidig morgon då jag ska till Norrköping igen. Oj vad rörigt det blev här på slutet.. Nu ska jag i alla fall hänga tvätten och sen förhoppningsvis sova..

 
Till top