All About Arasen

Så kan det gå

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har det inte hänt så mycket. Jag har gjort en massa matlådor, tvättat och tagit ett långt bad och rakat benen.. Eller ja.. Rakhyveln var kass, så hela benen blev faktiskt inte rakade.. Jag har ett halvt ben som nästan är orakat... Haha.. Så kan det gå.. 

Imorgon händer det i alla fall lite mer och på måndag får jag träffa min kärlek igen. Som jag längtat.. Har inte sett honom sen i trosdags nu.. Eller nästan. Vi sprang på varandra på stan igår.. Men han hade bråttom iväg, så det blev bara en snabb puss och sen skildes vi åt.

Ska nog försöka ta en tidig kväll för jag är sjukt trött.. God natt på er.. Jätteledsen för det typ tråkigaste inlägget ever, men min hjärna är typ blank.. Jag måste hänga tvätten och sen ska jag lägga mig i min underbart sköna säng och blunda.

Till top