All About Arasen

Unfriended

Film och Serier Permalink0
Så jag tänkte att jag skulle starta en film på tivon och göra lite grejer på datorn samtidigt. Typ blogga, fylla i skolenkäter som vi fått osv. Nessa sover, min kärlek är inte hemma och Alvin är hos Johan. Tänkte typ ha nåt på i bakgrunden bara. Jag har spelat in hur mycket som helst, jag vet inte ens vad hälften av filmerna handlar om.  Tivon börjar bli överfull och hotar med att ta bort filmer nu för att nya ska spelas in, så jag måste verkligen kolla om jag inte vill ta bort dom. Vilket jag inte vill.. Jag har ju spelat in för en anledning.

Jag valde i alla fall en skräckfilm. Det var längesen jag såg en skräckfilm och jag tänkte att det kan ju vara roligt att se.. Jag läste lite snabbt bara om vad den handlade om, men jag ögnade bara igenom texten.. Jag tänkte att om den är dålig så är det ju bara att ta bort den och sen byta film..

Jag fick ju inte mycket gjort under tiden jag såg filmen. Och det var inte för att den var läskig.. För det var den verkligen inte.. Spoiler alert om ni tänkt att se den (gör det inte!): HELA filmen utspelas på en dataskärm och dom skrev nästan mer än dom pratade. Så för att hänga med vad jag ju tvungen att titta på tvn för att se vad som skrevs. Jag förstår inte varför jag inte bara stängde av. För den var inte bra.. Jag ville väl veta hur den slutade bara.. Och jag fattade nog inte riktigt hur den slutade tror jag.. Sjukt skum film som jag verkligen inte rekommenderar.. 

Nu har jag slagit på lite StandUp på Comedy Central. Jag har precis gjort enkäterna och det var väl inte jättemycket positivt jag hade att säga om skolan precis.. Men dom har sig själva att skylla.. Snart ska jag lägga mig. Mamma skulle eventuellt komma förbi imorgon. Jag måste försöka städa något imorgon.. Jag skulle ha gjort det idag, men jag orkade inte så jag såg en film istället.. Prioriteringar tror jag det kallas för.. Haha.. 

 
Till top