All About Arasen

Ett riktigt mysigt bad

Det som kallas vardagen Permalink1
Jag har haft ett par riktigt jobbiga dagar.. Nessa fick åka till sin gudmor igår. Jag kände helt enkelt att jag behövde ta hand om mig själv lite. Det har hänt så mycket saker (som jag inte vill gå in på) som har gjort att jag inte har känt mig så bra.

Sagt och gjort. I väntan på Paradise Hotel igår bestämde jag mig för att ta ett riktigt lyxbad. Jag använde en badbomb från Lush som var helt underbar! Den var så himla vacker. The experimenter heter den och ni kan hitta den HÄR. Den var så mycket finare i verkligheten än vad jag någonsin kunnat tro. Återigen överträffar Lush mina förväntningar. 

Förutom den helt underbara badbomben bestämde jag mig även för att släcka ned och tända lite ljus. När det var gjort startade jag lite klassisk musik. Jag behövde verkligen lite avkoppling. Det var så mysigt. Jag funderade på en ansiktsmask, men jag orkade inte haha.. Det krävdes för mycket energi och det orkade jag inte med helt enkelt.

 
#1 - - Norrsken Emma:

så myyysigt =)

kramis

Till top