All About Arasen

Nästa på Fashion Week

Skönhet Permalink0
Stoppa pressarna och ring alla modeikoner! Jag har hittat nästa modetrenden! Det går inte att bli snyggare just nu. På bilden nedanför ser ni den otroligt nya trenden. Vi pratar förstora mjukisbyxor (gärna lite trasiga), pippitröja, oborstat hår, avskavt nagellack och en allmänt ofokuserad hjärna. Detta är looken jag har rockat de senaste dagarna.. Känner mig oerhört snygg och jag tycker nästan att det är lite konstigt att jag inte har en drös med friare på led.

Förutom att skapa nytt mode så har jag inte gjort så mycket vare sig igår eller idag. Igår kollade jag på massa serier och spelade the sims. Idag har jag varit och storhandlat lite grann.. Somnade nästan en stund på soffan, men lyckades hålla mig vaken. Ungefär så fartfylld har min dag varit idag. 

 
Till top