All About Arasen

Starving!

Mat och Bak Permalink1
På sista tiden har jag känt mig så totalt oinspirerad gällande mat. Jag beställde hem en matkasse för inte så länge sen, men jag blev inte direkt mer inspirerad för det. Vad brukar ni äta hemma? Vad är era favoriträtter? Jag behöver tips och inspiration..

min kyl just nu
#1 - - Anna - Fotograf & Rovfågeltränare:

När jag känner mig oinspirerad, men även när jag spara pengar och undvika att slänga mat som står och blir gammal. Då kollar jag på vad jag har kvar, som t.ex. champinjoner, och googlar sedan "recept champinjoner".
Så nästa gång jag handlar så köper jag enbart kompletterande varor som behövs till de recept jag har hittat och vill prova.
Hoppas att jag gjorde mig förstådd i det jag skrev, haha!

Svar: Men åh, det var ju smart.. Du gjorde dig förstådd och jag fattade precis hur du menade :) Tack så mycket för tipset :D
aboutarasen.blogg.se

Till top