All About Arasen

Min mage är helt gratis idag

IBS Permalink0
Jag har så fruktansvärt ont i magen ikväll! Jag har haft det i flera dagar.. Stress och IBS är ju ingen bra kombination. Idag bestämde min kropp dessutom att lägga till en ytterligare faktor. Mensvärk! Jag tycker riktigt synd om mig själv och känner mig en aning bitter för tillfället.
 
Jag provade att ta ett varmt bad, men det hjälpte skrattretande dåligt. Så nu har jag bäddat ner mig i soffan. Jag har pyjamasbyxor, linne, morgonrock, värmekudde och täcke. Inte för att jag fryser, men för att värmen ska lindra det onda. Det är vad jag hoppas i alla fall.. Jag har även tagit en ipren.
 
Tanken var att jag skulle kolla på någon film medan jag ligger här i soffan och har ont. Men nu vet jag inte hur det blir. Det låter som Ness är på väg att vakna. Hon har fått feber idag igen. Jag ropade visst hej lite för tidigt. Jag hoppas att hon inte vaknar (,men det känns lika troligt som att datorn helt plötsligt skulle få armar och ben och börja dansa), det blir så extra jobbigt när båda mår dåligt samtidigt..
 
 
Till top