All About Arasen

Finbesök på en tisdag

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har jag fått besök av min lilla lillebror. Fråga inte varför jag fortsätter att kalla honom för liten. Han är sjukt mycket längre än mig och blir 20 i sommar! Helt ofattbart.. Det var såå skönt att ha honom här. Han ringde och frågade om han fick komma självmant. Väldigt passande för jag satt igår kväll och tänkte på att jag saknade mina syskon. 
 
Jag pysslade lite på förmiddagen, kollade på film och hade ett möte. Annars har det inte hänt så mycket idag. Nessa vaknade supertidigt imorse och jag kunde ju inte sova någon middag så jag somnade nästan på soffan innan barnen somnat för kvällen. Men sen tog jag ett bad, började kolla på en jättedålig film och bestämde mig för att städa (halv elva på kvällen) bara för att slippa se den. Kunde bara ha bytit, men nej..
 
Imorgon ska jag ha möte igen. Det är ett tidigt möte så vid eventuella sömnsvårigheter inatt borde jag kunna sova lite imorgon efter mötet. Hoppas dock inte på sömnsvårigheter en natt till.. Är så trött att jag inte ens vet vad jag gör uppe fortfarande.  
Till top