All About Arasen

Var det någon som sa lördag?

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har varit en lugn dag. Vi har inte gjort så mycket idag.. Min kärlek blev inringd till jobbet vid tio imorse. Tyckte lite synd om honom eftersom han jobbade igår kväll/natt.. Men det blir så ibland. Jag vet inte om det var någon som var sjuk eller så.. Jag frågade, men han var så trött att han mumlade och jag uppfattade inte helt svaret. Vi hade hoppats på att han skulle sluta vid sju. För det är då han brukar sluta när han jobbar dag. Men eftersom han skulle ha jobbat ikväll så fanns det ingen annan ikväll som var alkoholansvarig eller nåt sånt (jag är inte så haj på sånt där så jag kan ha blandat ihop det med nåt annat).. Han var i alla fall tvungen att jobba ikväll också.. Det suger lite, men det får vara så.. Jag tror han är ledig imorgon i alla fall..
 
Min syster kom förbi en stund.. Men vi gjorde inte så mycket då heller. Vi spelade ett parti kort och sen satt vi i soffan och glodde bara.. Ganska segt, men det var ändå skönt att inte behöva vara helt själv. 
 
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga om dagen. Mer har liksom inte hänt.. Jag är dock trött nu.. Inte så konstigt kanske med tanke på tiden på dygnet.. Jag tänkte gå ut och röka och sen sova.. Ska bli intressant att se vad morgondagen har att erbjuda. Jag hade tänkt att jag skulle gjort en massa idag, men jag orkade helt enkelt inte så jag struntade i det.. Det återstår att se om det händer imorgon eller inte..
Till top