All About Arasen

Vissa borde inte få jobba med människor

Tankar och sånt Permalink0
Idag hade jag två riktigt viktiga möten att gå på och dom överlappade varandra lite.. Jag var sjukt stressad, men sen ringde telefonen. Ena mötet blev inställt pga att personen vi skulle träffa vabade. Då började jag slappna av lite.. Och jag vet inte om det var bra eller dåligt om jag ska vara helt ärlig..
 
Mötet som jag var på gick inte bra. Inte någonstans. Jag vet inte när jag kände mig så liten och kränkt av en person som egentligen är till för att hjälpa mig. Jag vill inte gå in på några detaljer. Dels för att jag inte har lust att skriva ut helt öppet vad allt gäller, men också för att min hjärna är så rörig att jag inte kan skriva ner det sammanhängande.  
 
Det jag kan säga var att mötet varade i nästan en timme. Jag hade panikångest och grät i ca 55 minuter av den timmen. Jag fick frågor som jag inte kunde svara på. Antingen för att jag inte hann innan nästa fråga kom eller för att jag faktiskt inte förstod frågorna.. Jag kände mig så trög. Frågorna blev inte omformulerade heller. 
 
När jag kom hem kände jag mig som ett överkört djur som ligger vid vägkanten. Jag bröt ihop hemma också. Mamma kom förbi en stund.. Hon stannade tills Alvin kom hem och när han satte sig och spelade lite så somnade jag på en gång. Jag är fortfarande sjukt trött.. Och med tanke på att allt det här tagit mer än en halvtimme att skriva så borde jag nog avsluta här och gå och lägga mig.. 
Till top