All About Arasen

Myskväll, spel och oväntat bra film

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har jag inte gjort många knop. Jag sov inte så bra inatt.. Vet inte hur många gånger jag vaknade. Så jag försökte sova lite middag på em när Nessa sov. Det gick inte så jättebra, men jag fick lite sömn i alla fall så jag har inte varit sjukligt trött resten av dagen. 
 
Ness sover hos gudmor och morfar idag. Alvin och jag har haft en myskväll. Han beställde Tacos och Star Wars The Force Awakens. Så det var vad vi gjorde. Vi åt tacos framför Star Wars. Vi började väl lite i fel ände, men han ville verkligen se just den. Och han älskade den!  Han är inne i en riktig Star Wars period just nu.  Sen tog jag ett härligt bad och vi avslutade kvällen med att spela Cluedo Junior som Alvin fick i julklapp. Han var så trött när vi var färdiga och gick raka vägen till sängen. 

Jag hade tänkt att jag skulle vara lite effektiv och göra lite saker. Så jag satte på en film som jag trodde var riktigt dålig. Jag ville ha något i bakgrunden, men inte något som tog så mycket fokus liksom. Till min förvåning var filmen jättebra! Och jag fick ingenting gjort. Eller jo, jag lyckades slå in min kärleks present i en reklampaus. Så mycket för den effektiviteten. Så nu ska jag gå och hänga tvätten och sen ska jag sova. Och hoppas på att jag inte vaknar allt för sent så jag faktiskt hinner göra lite innan Ness kommer hem.
 
 
Till top