All About Arasen

Något som jag längtat efter

Shopaholic Permalink0
Jag hade en riktigt bra dag igår. Jag fick städa ostört (Nessa var med gudmor ett par timmar) och jag fick dessutom åka till Tuna Park med mamma (utan barn!). Det var så skönt! Att få vara själv och göra nåt för mig själv. Det behövdes verkligen! 
 
Så bra som jag mådde igår och så glad jag var.. Det var ett tag sen måste jag erkänna.. Hela dagen blev så bra. Det blev god mat på kvällen med min kärlek och sen kollade vi på Lost Girl tills det var läggdags. Jag mådde så bra igår att jag glömde bort att blogga. Så kan det gå..
 
Jag shoppade inte så mycket. Jag köpte en tavla, en present till Alvin (nog för att han fyller i mars, men det är väl lika bra att börja), en duk, en bh, en mascara och en sparbössa till Nessa. 
 
 
Till top