All About Arasen

Den där ungen driver mig till vansinne

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har varit en tuff dag. Jag kände redan direkt när jag vaknade att det inte kändes bra. Jag försökte slå bort känslan några gånger, men det gick sådär. Det var nog jobbigast på eftermiddagen för båda barnen var supergnälliga samtidigt och ingen av dom ville göra någonting. Blev en aning stressad och frågade mamma om hon kunde komma förbi en stund. 
 
Mamma kom när Nessa hade lagt sig. Alvin ville spela kort, så det gjorde vi. Sen gick han in på sitt rum och lekte och mamma gjorde mig sällskap på balkongen när jag hade en uteservering för mig själv haha.. Vi pratade om ganska mycket saker och det var skönt faktiskt. 
 
Efter att mamma åkte har jag kollat på film och spelat sims.. Helt okej kväll faktiskt. Trots att dagen var lite jobbig,.. Nu inväntar jag bara att Nessa ska somna om (har väntat i två timmar) så att jag kan få gå och lägga mig.. Är skapligt trött nu och Alvin ska eventuellt iväg imorgon bitti, så jag kan inte ta en jättelång sovmorgon.
 
 
Till top