All About Arasen

Hur kan man somna såhär?

Det som kallas vardagen Permalink0
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra längre faktiskt. I ett litet tag har jag haft ett litet problem med min dotter. Eller ett litet tag.. Jag har haft ett problem med henne i ett par dagar.. Ett problem som eskalerade ganska rejält idag. 
 
Hon har alltså börjat med att möblera om i sängen när hon inte vill sova. Spelar ingen roll hur trött hon är, hon vill inte sova ändå och för att hålla sig vaken så möblerar hon om. Hon drar av lakanet (även dra-på-lakan), hon kastar ut täcke osv från sängen och hon flyttar på madrassen. 
 
Idag tog hon steget längre. Jag skulle gå in och titta till så Alvin sov och sådär. Och då passade jag på att titta till henne också. Det var ju tur. Jag var lite orolig över hur jag skulle lägga henne tillrätta utan att hon skulle vakna och vara uppe halva natten, men hon verkade somna om på en gång. 
 
Vad gör jag nu? Det här kan ju inte fortsätta?! Ska jag binda fast madrassen eller vad ska jag göra? Ja, om det inte framkom så sover hon alltså på bilden. Hon har tagit bort lakanet och lagt sig under madrassen för att sova. Hon har även börjat ha sönder madrassen lite grann.. 
 
 
Till top