All About Arasen

Varför bryter det inte ut?

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag känner jag mig sådär sjuk igen. Jag fattar inte varför det bara inte bryter ut? Orkar inte gå runt och vara nästan sjuk hur länge som helst. Då är jag hellre sjuk en kort period så att jag kan känna mig frisk och få tillbaka orken igen..
 
Dagens händelse var möte på BUP. Ett möte tillsammans med skolan. Mycket information. Jag blev en aning förvirrad och sen blev jag även upprörd på den där biträdande rektorn igen. Minns ungefär hälften av allt som sas på mötet. Tur att min god man var med på mötet.. Hon för ju anteckningar och om det är något jag inte minns kan jag alltid kolla med henne. 
 
Efter mötet var jag helt slut. Både Nessa och jag somnade direkt när vi kom hem. Hon sov sin längsta middag någonsin, men mot all förmodan så somnade hon på kvällen sen ändå. Jag är svinigt trött och hade egentligen tänkt lägga mig för länge sen, men jag råkade fasta när jag kollade runt lite på nätet.. Så nu är det bums i säng med mig.. Det är en ny dag imorgon. Med ännu ett möte på bup.. 
 
God Natt
 
Till top