All About Arasen

Snart fredag

Det som kallas vardagen Permalink0
Jag vet inte hur jag ska lyckas hinna med allting jag ska göra innan fredag.. På fredag blir Alvin 10 år. Tvåsiffrigt. Det är en väldigt stor dag. Och vad har jag gjort hittills inför den stora dagen? Absolut ingenting. 
 
Jag har köpt ett par presenter, men jag har inte hunnit slå in dom ens. Han får inte så många av mig eftersom en del av hans present var att jag gjorde om hans rum. Jag köpte ju nya saker dit och nya kläder bland annat. En del hade jag köpt tidigare med tanke på att det skulle bli en present, men det kändes mer passade att sätta in det i rummet på en gång. 
 
Jag vill nog ändå gärna köpa nånting mer. En sak till i alla fall.. Vad vet jag inte riktigt än. Jag skulle vilja baka också, men jag är upptagen varenda dag den här veckan, så jag vet inte när jag skulle hinna. Plus att jag inte är helt frisk än..
 
Jag har knappt frågat om någon vill komma på fredag, men jag vet att dom som bryr sig om honom (jag tänker släkt osv) vet ju att han fyller år då. Vill dom komma så får dom ju såklart. Jag tänker i alla fall ha fika så det räcker åt alla som kommer. Vare sig det blir många eller ett fåtal. Jag räknar dock inte med att så många kommer. 
 
Alvin bjöd in sin kontaktperson. Han vågade först inte fråga, så jag fick göra det. Han ville gärna komma och blev väldigt glad över inbjudan. Jag är så glad över att Alvin har honom. Dom skulle eventuellt ses en stund imorgon också. Jag tror dom skulle spela fotboll eller nåt sånt. 
 
Nåja. Mycket att göra i veckan, men det borde nog gå bra. Jag lär väl vara sönderstressad, men för att han ska ha det bra så kan jag vara det i en vecka. Jag vill så gärna att han ska känna att födelsedagen blir riktigt lyckad! Det tror jag dock att den blir. Min kärlek sa att han antagligen kommer att vara ledig på fredag. Något som Alvin verkligen vill. Vi har inte sagt det än. Jag tror att det kanske får bli en liten överraskning.
 
 För dig går jag genom eld och vatten
Till top