All About Arasen

Vila, vila och åter vila

Det som kallas vardagen Permalink1
Nessa får sova borta inatt igen. Det suger verkligen! Jag kan inte ens göra något speciellt när hon är borta. Allt jag har gjort sedan hon åkte till sin morfar är att äta, ligga i sängen och gå upp till Johan en liten sväng för att prata om en grej. Jag till och med åt i sängen! 

För att fördriva tiden började jag titta på Mako Mermaids igen. Jag såg att det hade kommit en ny säsong. Problemet är att varje avsnitt är ca 20-25 minuter. Det är bara en säsong jag har missat och den har 16 avsnitt. Jag började titta idag och nu har jag två avsnitt kvar. TVÅ! Förstår ni hur uttråkad jag är? Jag har inte ens ro i kroppen att koppla av. 

Jag vrider och vänder mig när jag ligger ner. Jag ändrar mellan att ligga ner och sitta i massa olika positioner. Ingenting är bekvämt. Det är ganska lustigt egentligen. Jag får ondare av att bära och hålla i Nessa, men jag biter ihop för att jag måste klara av att ta hand om henne. När hon inte är hemma och jag kan "slappna av" så känner jag av ryggen mer. Det gör inte lika ont idag som det gjorde igår, i fredags och i torsdags. Men det är liksom mer ihålligt nu. Det gjorde jätteont under "kortare" perioder (vet inte om två timmar kallas en kort period, men ändå) och nu är det liksom "okej-ont" hela tiden. Förstår ni?

Det blir i alla fall ett samtal till vårdcentralen imorgon. Jag vill inte, men jag vet att jag behöver. Jag hoppas på att någon kan känna lite på ryggen och säga vad felet är, men det är väl aldrig så enkelt? Jag orkar inte hålla på att ta massa fler prover nu. Jag är ledsen över att min blogg har blivit så gnällig på sista tiden, Jag är bara oerthört frustrerad över att inte få må bra. Så fort det ena blir bättre så händer något annat. 

Kolla hur söta "fötter" det var på Nessans byxor jag satte på henne idag. Hur gulliga som helst ju!
#1 - - Anonym:

Tråkigt med ryggont. Har själv ryggproblem och vet hur jobbigt det kan vara :( Har du funderat på att gå till en kiropraktor eller naprapat?

Svar: Jag hade bokat en tid till kiropraktor, men hann inte gå dit
aboutarasen.blogg.se

Till top