All About Arasen

Friyay

Det som kallas vardagen Permalink0
Om jag tyckte jag sov dåligt igår var det inget mot hur jag sov inatt.. Ändå känner jag mig mer utvilad idag än jag gjorde igår. Det kanske beror på att jag fick besök av en vän som jag tycker väldigt mycket om idag. Sånt som ger energi.

Idag skulle vi ha gått till BVC, men det blåste så mycket att jag inte vågade gå hela den långa biten. Vi bytte tid till tisdag istället. Fick också tag på psyk och berättade om mitt avskyvärda läkarintyg och hon skulle be läkaren kontakta mig.

Snart ska vi sätta oss i en bil och åka till Ica Maxi. Min lillebror ska köra oss.. Han tog körkort igår, så det ska bli spännande att få åka med honom. Jag ska inte handla överdrivet mycket. Det viktigaste är blöjor till Nessa. Köpte pampers för att prova, men hon klarar inte av dom. Har ju hört andra barn som fått jätteröda rumpor och nästan blåsor, men Nessa är bara lite röd än så länge. Jag vill byta sort innan det blir värre.

Ikväll blir det troligtvis fredagsmys med den finaste killen i mitt liv. Det var ett tag sen vi hade det, så jag hoppas det blir av. Allt beror på om han får för sig att gå till en kompis eller inte. Det återstår att se helt enkelt. Efter barnen somnat ska jag väl försöka sy litegrann.. Så roligt ska jag ha ikväll..

Nessa och jag spelade HS idag ♥
Till top