All About Arasen

Jag har saknat att stå på loppis

Det som kallas vardagen Permalink0
Åh vad roligt det var att stå på loppis idag! Ännu roligare att göra det med mamma och ytterligare ännu roligare att det faktiskt gick riktigt bra! Jag trodde inte jag skulle sälja så jättemycket, men jag blev av med massor. Resterande som blev kvar ska lämnas till pingstkyrkan. Det var bara ett fåtal saker som jag tog med mig hem som jag kände att jag inte ville ge bort.

Jag är verkligen sjukt nöjd med loppisen idag. Det kunde ha varit lite mer folk, men som tur var gick det ju bra ändå. Jag fick ihop nästan 1000 kr utöver bordshyran. Jag handlade inte speciellt mycket heller. Två presenter till två personer, en magnet till mig, en liten minitavla, ett spel till Alvin och ett litet keyboard (kallas det för det?) med djurläten åt Nessa, Allt som allt 85 kr. Mycket nöjd faktiskt! 

Mamma hade med sig ett block. Där i hittade jag denna.. Min lillebror som gjort. Jag rev ur sidan och tod med den hem! 
Till top