All About Arasen

Une manucure française

Skönhet Permalink0
Jag tänkte blogga igår, men sen blev det för sent och jag orkade inte.. Mitt humör har inte riktigt vänts än.. Jag vet inte varför, för jag försöker verkligen vända på humöret. Jag både vaknar och lägger mig med det här humöret.. Och jag vet inte ens vad det är för humör jag har.. Jag är inte glad, jag är inte arg och inte ledsen.. Jag är typ ingenting? Lättretlig är jag också..
 
Igår bestämde jag mig i alla fall för att måla naglarna.. Jag tänkte att det kanske kunde pigga upp mig lite.. Jag fick lite roliga nagelgrejer i julklapp som jag tänkte använda. När jag satt där och funderade på hur jag ville måla naglarna kom jag på att det är väldigt längesen jag hade en vanlig enkel fransk manikyr. Och jag älskar verkligen fransk manikyr. Så det fick det bli. Med en liten twist på ringfingrarna.. Söta små blommor. Vacker, men ändå klassiskt och enkelt. 
 
När jag nästan är klar så vaknar Ness.. Såklart! Min kärlek fick ta upp henne för jag ville inte förstöra naglarna. Men hon ville ju till mig. Jag höll henne så försiktigt jag kunde för att naglarna inte skulle förstöras. Jag hade ingen lust att göra om allt.. Och sen känner jag att hennes blöja är ju väldigt tung. Bara kiss, men det måste ju bytas.. Så mycket för att akta naglarna.. 
 
Jag sa till Nessa att det var ett dumt påhitt att mamma skulle få vara fin. Hon tyckte nog inte att jag skulle piffa upp mig, för hon höll med. Jaaa sa hon med en väldigt glad röst.. Oerhört snäll liten tjej det där.. Som tur var blev inte jättemycket förstört, men det blev ändå lite. Jag ville som sagt inte göra om allt, så jag försökte fixa till det och det gick väl sådär. Jag är inte lika nöjd nu som jag var innan jag behövde byta blöja, men det får duga ändå.
 
ps, använde google translate när jag skulle fixa rubriken så jag hoppas de blev rätt
Till top