All About Arasen

En bergochdalbana i mars

Tankar och sånt Permalink0
Mars månad har inte varit en bra månad för mig. Det har säkert märkts på bloggen eftersom jag hoppat över dagar ibland. Jag har inte haft ork eller lust. Det har hänt så mycket negativt hela tiden och jag har inte hunnit bearbeta nånting innan nästa grej har kommit. Det känns som att jag inte fått en chans att andas. 
 
En av alla orosmoment verkar ha ordnat upp sig i alla fall. Det känns otroligt skönt! En riktigt stor sten har släppt från mitt bröst när den saken fixades. Nu är det bara allt annat jag behöver ordna upp. Men det ska gå. På något sätt.. 
 
Jag har fått order om att försöka släppa allt i helgen och inte tänka på allt det negativa som hänt. Så jag ska försöka göra det. Förhoppningsvis får jag massor av bra energi i helgen och får mer ork till att börja ta itu med allt nästa vecka. Jag vet att jag har bra personer runt omkring mig som stöttar och finns där. Och just nu behövs det verkligen! Jag är så tacksam för att jag har dessa underbara människor i mitt liv. 
Till top