All About Arasen

Gårdagens kalas

Det som kallas vardagen Permalink1
Jag var så trött igår så att jag inte orkade blogga innan jag skulle sova. Dagen blev bra i alla fall.. 

Gårdagen började med att Johan ringde och väckte mig. Vi gick upp till honom en stund innan vi gick ner och började. Jag började städa och skickade Marcus till affären. När han kom tillbaka började jag fixa med tårtan och Marcus fick ställa sig och diska. Jag for runt som en yr höna i lägenheten och satte både Johan och Marcus på jobb..

Vi hann klart i alla fall.. Kalaset blev lyckat om man räknar bort några få missöden. Ingen av barnen gillade tårtan och ena barnet kom två timmar försent på grund av ett missförstånd. Lite synd, men det funkade ändå. 

Efter kalaset kom Morgan och Peter hit. Vi spelade bingolotto och jag bjöd dom på Tacopaj. Peter vann en ny lott, men vi andra vann tyvärr ingenting. Vi hade trevligt ändå. Jag tycker om att umgås med dom. 

En kvart efter att grabbarna hade dragit så kom lillasyster hit. Hon beställde skräckfilm och ville se The Descent som hon hade hört skulle vara jättebra.. Det var den inte.. Jag vet inte när jag var så uttråkad under en "skräck"film senast. Jag rekommenderar den verkligen inte. Efter den misslyckade filmen ville jag se något bättre och vi kollade på Oculus. Det var andra gången jag såg den, men jag tyckte att den var lika bra den här gången.

Popcorntårtan som ingen tyckte om
#1 - - PoxiTox ✦ Spel & Gaming ✦:

What! Popcorntårta låter ju hur gått som helst :P

Svar: Ja, det tyckte jag också.. Och jag tänkte att det kunde va kul att prova nånting nytt.. Men det var tydligen ingen hit :P
aboutarasen.blogg.se

Till top