All About Arasen

Black swan och finbesök

Det som kallas vardagen, Film och Serier Permalink0
Besöket blev inställt idag, men det gjorde ingenring för min lillasyster hörde av sig och frågade om hon fick komma förbi. Jag blir alltid så glad när hon hör av sig för vi har inte alls samma kontakt som förut. Vi tappade den lite för ungefär två år sedan och den har inte riktigt blivit densamma igen. Det hör väl lite till med att hon växer upp och så, men jag tycker det är lite tråkigt ändå. 

Annars har jag varit sjukt lat idag. Jag har typ inte gjort något alls. Förutom lagat mat.. Det blev lasagne idag. Vet inte när jag gjorde det senaste. Kan till och med ha varit i gymnasiet som jag gjorde det sist. Missbedömde mängden som vanligt och det blev för lite färs i. Även bechamelsåsen tog slut för fort. Jag överkompenserade med ost, men det blev nog lite för mycket av det istället. Det gick ner i alla fall.. 

Kvällen har spenderats med att kolla på film och BBC Brit. Det senare har blivit en vana bara för att kärleken tittar på den kanalen så ofta. Nu har även jag börjat gilla dom programmen. Filmen jag tittade på var The Black Swan. Jag har velat se den länge utan att veta vad den handlar om. Man kan ju lungt säga att jag tyckte den var jättedålig. Hade fått för mig att den skulle vara gansla bra, men den var bara helt störd. 

Sen fick jag ett samtal från min kärlek också. Jag längtar tills han inte behöver jobba så mycket som han har gjort så att han blir lite mer människa.. Just nu känns det typ som om han jobbar och sover bara.. Men så blir det väl i jultider när alla ska ha köttbullar och sånt. Snart är det över i alla fall.. Och då är han min. Bara, bara min! Eller ja.. Han har ju fortfarande sitt vanliga jobb, men då är han inte borta hela dagarna i alla fall.. Och somnar inte direkt när han kommer hem heller.. 

 
Till top