All About Arasen

Det kanske är dags att sova nu?

Det som kallas vardagen Permalink0
Nu har Ness äntligen somnat. Hon har inte velat sova så mycket alls idag. Varenda gång hon har somnat och jag ska lägga ner henne så har hon vaknat. Vilket också betyder att jag har ungefär fått ingenting vettigt alls gjort idag. För även om hon har varit glad så har hon gnällt samtidigt.

Mamma kom förbi en stund. Hon fick se när Nessa tränade på att sitta, hon fick klia Alvin på ryggen och hon fick ha Nessa i knät medan jag matade henne med lite gröt. Hon var jätteduktig och åt upp nästan hela portionen. Förut har hon bara tagit ett par skedar och sen har det varit bra. 

Imorgon ska jag eventuellt få besök av en vän jag inte träffat på länge. Jag hoppas verkligen att det blir av för det är en människa som jag tycker riktigt mycket om. Men om det över huvudtaget ska bli av så måste jag först och främst försöka få lite sömn.. Och larmet ringer klockan sex.. Så med det säger jag god natt..

 
Till top