All About Arasen

Den perfekta gravidmagen

Skönhet, Tankar och sånt Permalink3
Jag har funderat ett tag över om jag ska skriva det här inlägget eller inte. Jag har sett bilder överallt på jättefina gravidmagar. Perfekt runda och helt enkelt jättefina magar. Och det är ju ganska normalt. Gravidmagar är sjukt fina. 

Min mage är också jättemegafin! Så länge jag har kläder på mig. Jag har inte alls den här runda och "perfekta" gravidmagen som man ser överallt. Först tyckte jag att det var konstigt, men jag har fått veta att det är ganska vanligt. Det syns bara inte lika mycket. 

Så jag tog på mig en bikini (tänkte att det var mer accepterat än vanliga trosor) och fotade min operfekta mage. Något som jag inte gjort under hela min graviditet. Jag har bara fotat magen med kläder på. Just för att jag inte tyckte att den var vacker. Men den är faktiskt vacker. För där inne ligger något oerhört fint. Och vad spelar det då för roll att magen hänger och att bristningarna sticker ut?

 
#1 - - Lilith - livet efter Borderline :

Jag måste ju säga att jag tycker din mage är oerhört fin och en "vanlig" gravidmage.

Svar: Tack, men det är oerhört lätt att stirra sig blind på alla dessa "perfekta" magar.. Det är lätt att glömma bort hur en vanlig mage kan se ut.. <3 Det är först nu senaste veckan som jag faktiskt har börjat acceptera hur den ser ut
aboutarasen.blogg.se

#2 - - Lilith - livet efter Borderline :

Ja oavsett vad det gäller är det lätt att se bara det perfekta

#3 - - Lilith - livet efter Borderline :

Ja oavsett vad det gäller är det lätt att se bara det perfekta

Svar: Ja, tyvärr är det ju så
aboutarasen.blogg.se

Till top