All About Arasen

En sjuk dröm

Tankar och sånt Permalink0
Inatt drömde jag en sån sjuk dröm så det finns inte. Jag drömde om någon blandning mellan skräck, mc-gäng och hearthstone? Helt sjukt. Jag minns inte allt riktigt i detalj, men det var något rum i typ en sunkig gammal stuga. Där stod det två personer iklädda något som skulle passa folk som håller på med typ BDSM eller liknande. 

Den ena personen hade inget redskap i händerna, medan den andra hade en gigantisk stor träpåk (tänk typ en vanlig gånger fem eller något), ett sånt där gammalt redskap som är som en boll med taggar och hänger på en kedja (vet inte vad det heter, men hoppas ni fattar. Även den var gigantiskt stor. Det tredje vapnet minns jag inte vad det var, men det var också nåt sånt där gammaldags. 
Jag drömde att de hade kort på handen som de fick välja att spela ut när det var deras "omgång" Varje kort hade nånting speciellt som en attack eller försvar eller liknande. Det var som hearthstone i verkligheten. Från korten som spelades så utförde medlemmar ur ett mc-gäng attackerna och försvaret eller vad det nu var. Ju längre tid som gick desto fler mc-snubbar kom dit. 

Helt plötsligt var alla mc-killar borta. Korten var borta och det var bara de där två konstiga personerna kvar. Innan jag hann märka nåt så kysste dom varandra och precis när dom började ha sex så vaknade jag. På riktigt en av de sjukaste drömmarna jag har haft någonsin. Först försöker dom döda varandra och sen ligger dom med varandra? Jag är oerhört glad att jag vaknade. För det där var inget jag ville drömma...

 
Till top