All About Arasen

Ho ho ho

Det som kallas vardagen, Underbara Jul Permalink0
I förrgår storstädade jag massor. Jag frågade Nessas gudmor om hon ville passa henne ett par timmar och det gjorde hon så gärna. Jag dammsög och torkade golv och gick verkligen all in för städningen. Gissa hur mycket det syns på golven idag? Inte alls.. Jaja, jag gjorde det i alla fall. Det är huvudsaken. 

Igår tog Johan, Alvin och min kärlek ner massa tomma kartonger till källaren åt mig. Samtidigt passade de på att ta upp mina julsaker. Så igår julpyntade jag för hela slanten. Jag hann dock inte riktigt klart, men jag ska försöka få upp resten idag. Det är inte jättemycket kvar. Min kärlek är inte riktigt lika besatt av julen som jag är, så han tyckte det var lite tidigt. Men december går förbi så fort och man vill ju gärna hinna njuta av julgrejerna innan dom ska plockas ner.

Idag ska jag åka iväg på en liten roadtrip med min kontaktperson. Nessa får återigen vara hos sin gudmor. Jag skulle först ha tagit med henne, men hon är inne i en väldigt gnällig period och att åka bil med henne en längre sträcka kändes faktiskt inte speciellt lockande idag. Jag blir hämtad runt elva. Det ska blir riktigt kul Jag ser verkligen fram emot det.

 
Till top