All About Arasen

En kaktusmördare!

Musik och annat kul, Tankar och sånt Permalink1
Nu på kvällen satt jag och pratade med min fina vän Angela. Vi kom in på ämnet om hur svårt det ska vara att döda kaktusar. Hon har lyckats en gång, men jag har aldrig provat. Så jag fick den briljanta idén om att vi skulle skaffa varsin och se vem som lyckades bäst.. 

Konversationen slutade i tårar från min sida. När jag läste vad hon skrev så skrattade jag först rätt ut och jag kunde bara inte sluta. Till sist rann tårarna för att jag skrattade så mycket. Min kärlek undrade lite vad som var så roligt haha.. 

Nu fick jag ju massa konstiga funderingar i huvudet. Typ som hur styckmördar man en kaktus? Utan att göra illa sig. Är det svårt eller lätt? Vilket redskap använder man bäst? Nu måste jag ju givetvis skaffa två kaktusar. Den ena för att se hur länge den lyckas klara sig i mina händer och den andra för att faktiskt försöka styckmörda. RIP i förväg stackars lilla kaktus.

 
#1 - - Angela:

Du är ju så förbannat söt - vi måste kolla upp vart vi skall köpa kaktusar och börja smått 🤣❤

Till top