All About Arasen

När man möter sin rädsla

Det som kallas vardagen Permalink1
Idag har jag stirrat en av mina rädslor i vitögat! Jag har varit nere i källaren. En plats dit jag verkligen aldrig går. Jag tvingar alltid andra att göra det åt mig för att jag är så rädd.. Jag får panik bara av att tänka på att gå ner där och jag får panik nu av att skriva om det.

Jag behövde göra plats i källaren utifall det är så att jag inte hittar någon som kan köra min soffa till tippen. Samtidigt tänkte jag passa på att hämta upp lite saker som jag behövde. Vissa grejer till Ness, men också lite grejer som jag tänkte ta med när jag och mamma ska stå på loppis. 

Min kärlek erbjöd sig att gå ner själv, men eftersom jag skulle ta upp grejer och han inte visste vad jag ville ha upp så sa jag att jag var tvungen att gå ner ändå. Johan fick hämta Nessa för henne vågade jag inte ta med ner. Min kärlek fick gå först och jag höll ganska hårt i hans ärm på tröjan kan jag säga..

Jag mådde så illa och det var så jobbigt. Jag är samtidigt ganska glad för jag tror inte att det har gått såhär bra för mig att gå ner i källaren förut. Även om det fortfarande var jobbigt och rent ut sagt plågsamt så kändes det ändå tryggt att min kärlek var med. Nu är det klart i alla fall och det är så skönt att det är över. Nu dröjer det innan jag går ner dit igen!

 
#1 - - Angela :

Din källare är dock väldigt läskig - jag är inte rädd för källare men ogillade starkt din - bra kämpat!

Svar: Tack <3 Jag har faktiskt inte varit nere där sen du var med sist :P
aboutarasen.blogg.se

Till top