All About Arasen

Det där med sömn

Tankar och sånt Permalink0
Jag har börjat blivit sjukt trött om kvällarna nu.. Det har kommit väldigt plötsligt och jag har inte gjort något annorlunda än vanligt.. Kroppen kanske börjar ta ut sin irritation på mitt behov av egentid och nedvarvning på kvällarna.. Eller så är det bara en sån period just nu.

Jag är inte den enda som har problem med sömn just nu.. Alvin har också det, fast tvärtom emot vad jag har.. Han springer upp typ 711 gånger varje kväll för att han inte vill lägga sig.. Hans sovtider är en enda röra just nu. Jag har ingen aning om hur det kommer gå när skolan börjar igen.. Jag gissar på att kvällarna kommer att bli hemska.. Eftersom barnen har rummen vägg i vägg så störs han väldigt mycket om hon ligger och låter i sängen innan hon somnar. Somnar han innan henne är det dock inga problem.. Då vaknar han inte.. Börjar dock oroa mig lite för att han inte kommer somna i tid på kvällarna.. Men det är ett senare problem.. Nu ska jag skutta iväg till min säng och somna framför tvn.. God natt..
Till top