All About Arasen

Det är så roligt med skapande

Borderline/DBT, Made by me Permalink0
Idag har varit en produktiv dag. Jag städade järnet när Nessa sov middag och nu är hemmet fint igen. Nu är det bara dammsugning som saknas och det gör jag imorgon. Jag satte mig även på kvällen och skrev en att göra lista. Jag är så stressad inför allt jag måste hinna med att jag kände att jag behövde skriva exakt allt som ska göras innan julafton. För att inte bli allför stressad (som jag lätt blir av listor) har jag också skrivit ut vilka dagar jag ska göra vad på. För att jag inte ska se massa saker och inte veta vart jag ska börja liksom. 

Avslutningsvis har jag pysslat. Det var så roligt! Jag hittade ett jätteroligt pyssel idag som jag ville göra på en gång. Och det var så enkelt och det blev så fint. Det tog visserligen lite tid och jag råkade göra lite fel så jag var tvungen att göra om lite, men vad gör det? Det var så kul att jag glömde bort tiden helt. Nu är det dags för sängen. Och jag lägger mig med ett stort leende på mina läppar. Hoppas ni gör det samma. Godnatt
 
Hyfsat enkel diy av tomma toarullar.. Vem kunde ana?
Till top