All About Arasen

Mat och misslyckat pyssel

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har jag bjudit över mamma på mat. Det blev mozarellabiffar och potatis. Så himla gott! Det var faktiskt riktigt mysigt. Det var bara jag och mamma för min kärlek är hos en kompis, Alvin är hos Johan och Nessa låg och sov.  Nessa vaknade sen såklart och fick komma upp.. Hon tyckte inte lika mycket om maten som jag och mamma gjorde. 

På kvällen har jag pysslat lite. Jag blev inte riktigt helt nöjd den här gången faktiskt. Jag gjorde en liten låda för julkort och sen fixade jag en snögubbe till kylen. Jag insåg typ ganska nyligen vad klockan var. Det tog mycket längre än jag trodde att det gjorde. Så nu ska jag ta och lägga mig. Jag förstår inte att jag ens är vaken fortfarande. Så mycket sov jag faktiskt inte inatt.. Jag lär nog somna ganska fort..
Till top