All About Arasen

Lugn dag

Det som kallas vardagen Permalink1
Idag har varit en väldigt avslappnad dag. Nessa har varit lite uttråkad, men jag tror att det blev stor kontrast från igår då det hände massor och sen hände ingenting alls idag.  Alvin har varit lite rastlös också, men vi hade lite lördagsmys i alla fall.. Eller jag försökte i alla fall. Vi åt mat framför tvn och titta på film samtidigt. Han hade dock ingen ro att kolla på film idag så han kollade bara tills han ätit upp. Han ville inte ens ha snaxet efter.

Snart är det dags för sängen. Jag är ganska trött.. Vi har inga direkt planer imorgon heller, men det kanske blir lite söndagsmys på kvällen. Det är ju ändå lov nästa vecka så då behöver han inte lägga sig lika tidigt som vanligt. 

Jag i nya morgonrocken
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Sov gott :) vilken fin morgonrock

Svar: Det ska jag förhoppningsvis göra :P Tack, jag fick den igår :)
aboutarasen.blogg.se

Till top