All About Arasen

#Opassande

Det som kallas vardagen, Spel Permalink0
Jag hade kul igår. Jag hann inte ens blogga innan Robin kom. Jag hade verkligen fullt upp hela dagen. Från morgon tills han kom över. Kärleken kom när han hade slutat jobbet. Jag ville ju att Hawaii skulle komma också, men hon var tyvärr tvungen att jobba. Hon var väldigt saknad. 

Vi drack lite grann, satt och pratade och spelade ett väldigt roligt spel. #Opassande heter spelet och det går ut på att det är meningar som är ofullständiga och sen ska man skriva olika ord och sen dra ett ord och skratta åt hur konstiga meningar det blir. Hysteriskt roligt var det. Dock spårade nog mina ord mest. Kanske därför jag hamnade sist. 

Idag har inte varit en sån där jättebra dag för mig. Jag har tänkt mycket och massa sånt. På jobbiga och mindre roliga saker. Känner mig sjukt trött i hjärnan och vill egentligen bara sova, men min dotter verkar inte riktigt vilja det idag. Hon somnade ganska nyligen och jag har lagt ner henne i sängen, men det låter som om hon håller på att vakna till igen. Jag hoppas jag får lägga mig snart, men det får vi se hur det blir. 

 
Till top