All About Arasen

Vi två mot världen

Tankar och sånt Permalink1
Det här är något jag inte pratar mycket om och jag kommer heller inte gå in på några detaljer. Min syster har varit sjuk under en längre tid. När hon blev sjuk så tappade vi ganska mycket kontakt. Och sen hon har blivit bättre så har hon vuxit upp en del och jag känner inte längre den människan som föreställer min syster. 

Sakta, men säkert har vi försökt att hitta varandra igen. Vi har inte vetat hur vi ska bete oss i varandras närhet, vad vi kan prata om eller sånt. Vi har inte haft någon riktig systerrelation. Och jag har tyckt att det har varit jättetråkigt. Jag har saknat min syster. Jättemycket faktiskt! 

Den här veckan har vi setts två gånger. Och för första gången på riktigt länge så känns vi verkligen som riktiga systrar. Vi har pratat om allt. Allt från killar till vardagen till problem och roliga saker. Jag har en relation till min syster igen. Och det känns helt underbart faktiskt. Det är något jag verkligen har längtat efter.


 
#1 - - Sofia:

Världens bästa syster! Love you!!<3

Svar: Älskar dig också <3 Megamassor! <3
aboutarasen.blogg.se

Till top