All About Arasen

Städa varje fredag

Det som kallas vardagen Permalink0
Idag har jag varit sjukt duktig! Jag har städat ikapp nästan allt som jag inte orkat/hunnit städa i veckan.  Jag har lite kvar för jag orkade inte göra allt idag, dessutom var Nessa hemma så jag var tvungen att springa mellan en del också. Det blir redan en del spring trots att hon inte kan krypa eller gå än. Hon sitter i läragåstolen och åker framåt och bakåt. Tar tag i allt hon kan få tag i. Hon öppnar skåp och försöker nå saker på bord osv. 

Det gick ändå hyfsat bra med städningen. Passade på att göra en storstädning på toaletten. Jag passade på när Nessa sov middag. Jag dammsög och torkade golven tidigare i veckan så nu gjorde jag allt annat. Inklusive skrubba badkaret. Det var bara spegeln jag inte tog. Och det var mest för att jag inte har grejer hemma till det. 

Jag känner mig i alla fall väldigt stolt över mig själv idag. Dessutom har Nessa somnat nu (förhoppningsvis för natten) och min kärlek är här. Äntligen! Så underbart! 

Nystädat golv (fortfarande blött på bilden, det är därför det är så fläckigt) (ja, bilden är från tidigare i veckan)
Till top