All About Arasen

BLAH BLAH

Det som kallas vardagen Permalink0
Jag har haft ett par riktiga BLAH-dagar. Fredagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig och det har plågat mig resten av helgen. Därför har vi bara tagit det lugnt och inte gjort så mycket alls. 

Idag fick vi besök i dubbel bemärkelse. Först kom min underbara lillasyster förbi. Hon hade tänkt stanna ett tag, men sen var hon tvungen att åka iväg till sitt jobb, så det blev inte lika länge som vi hoppats och trott.  Lite senare kom mamma förbi. Vi fikade och pratade massor. Riktigt skönt faktiskt.

Kvällen har gått i samma spår som helgen. Vi har tagit det lugnt och slöat. Det känns som att det är precis vad jag behöver just nu, så då tänker jag köra på det. Det viktigaste just nu är att jag och min familj mår bra och det är det jag tänker fokusera på. Egentligen mår familjen bra, jag har bara haft för mycket tankar som vanligt.

 
Till top