All About Arasen

15 saker du kanske inte visste om mig

Musik och annat kul Permalink0
1. Jag mår illa när jag hör ett hjärta slå
2. Jag snubblar ofta när jag går. Ibland när jag bara står också.
3. Jag bröt fingertoppen en gång när jag städade
4. Jag började gå till BUP när jag gick i fyran
5. Jag tycker inte om smaken eller lukten av tandkräm
6. Jag räknar alltid ner innan jag kissar
7. När jag har ont mår jag alltid illa och tror att jag behöver kräkas
8.Jag åkte till Barbados när jag var 2 år gammal
9. Jag tycker inte om att vara barfota
10. Jag gick på knatteengelska när jag var liten
11.Jag har en sjuklig fobi för sniglar
12. Min käke hoppade ur led en gång när jag fick orgasm
13. Jag snusade när jag var yngre
14. Jag är livrädd för att göra något fel
15. Jag är perfektionist

 En yngre jag
Till top